مقالات

نکات خرید خودرو مزایده ای

نکات خرید خودرو مزایده ای

نکاتی در مورد خرید خودرو مزایده ای ون فولکس واگن LT 46

امروز میخوام تجربه خودم رو در مورد ون مزایده ای LT46 نیروی انتظامی با شما مخاطب عزیز به اشتراک بزارم.

اگر قصد خرید خودرو مزایده ای رو دارید و یا میخواید یک خودرو مزایده ای رو از شخص واصطه ای بخرید حتما این مطلب رو تا انتها بخونید.

بهتره که هر کسی خودش توی مزایده شرکت کنه تا وقتی که برنده شد برگه سبز مزایده بخوره به نام مالک اصلی ماشین و اگر قرار بود که از واسته خریداری کنید و برگه مزایده برای اون ماشین به نام نفر اول برنده مزایده صادر شده بود اون موقع باید دو بار سند بخوره یک بار به نام نفر اول و بعد به نام خریدار اصلی.

توصیه من اینه که اگر موتور ماشینی که روشن نمیشه رو اصلا نخرید چونکه موقع گرفتن پلاک خیلی اذیت میشید و یا شاید قبلا توی تعمیرگاه نیروی انتظامی موتور ماشین عوض سده باشه و اگر ماشین وارداتی باشه چند روز از روال عادی کارتون بیشتر طول میکشه و اگر از ماشینی خوشتون اومد که میخواستین شماره اون ماشین رو توی برگه شرکت در مزایده بنویسید حتما قبلش شماره موتور و شاسی داخل بگه رو با شماره شاسی و موتور حقیقی ماشین چک کنید.

بیمه

حتما باید برای گرفتن پلاک ماشین باید بیمه شخص ثالث داشته باشه و تاریخی که باید ماشین رو بیمه کنید از تاریخ روی برگه سبز مزایده حساب میشه و اگر از واسته ماشین رو بخرید که قبلا برگه سبزش صادر شده بوده حتما منتظر یک حق بیمه با جریمه باشید.

 

لوازم یدکی این سبک ماشین ها بسیار گرونه و با خودروهای بنزینی قابل مقایسه نیست برای مثال توربو شارژ حدود 1000 یورو و یا پمپ انژکتور تنظیم شده استوک حدود 1500 تا 3000 یورو درمیاد که اکثرا به دلیل به صرفه نبودن تعمیرات این ماشین ها برای دولت از طریق مزایده به فروش میرسند.

و من متاسفانه از یک اقای نا محترم و به شدت دروغگو . کلاش و کلاهبردار توی شهرکرد جاده اهواز نزدیک روستای بهرام اباد که یک کارش خرید و فروش خودروهای مصادره ای دادگستری . مواد مخدر و مزایده ای بود یکی از این سری ال تی ها رو خریدم و تا مدتی از روال زندگی عادی ساقط شده بودم.

نکات خرید خودرو مزایده ای و توصیه من به شما خواننده عزیز که داری این مطلب رو میخونی و داری تحقیق میکنی که شاید بخوای یکی از این نکات خرید خودرو مزایده ای رو بخری و باهاش سفر کنی و ازش لذت ببری اینه که این مدل ها ماشین های خوبیه اما مشکل تامین قطعات داره و تعمیرکارش تو ایران فراوون نیست اگر تویوتا و یا سایر مدل های ون رو بخرید میتونید راحت تر و با استرس کمتری هر جا که دلتون خواست باهاش سفر کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *